Hoe krijg ik slag in mijn haar?

Ik heb van mezelf stijl haar. Nu mijn haren langer worden (bijna tot me kont) lijkt het me wel leuk om er soms een beetje slag in te doen. Weet iemand misschien hoe ik slag ik mijn haren krijg?? Het liefste niet zo heel erg dat ze niet op krullen gaan lijken net zoals bij pijpenkrullen dit vind ik namelijk te veel krul/slag. En hoe houd je de slag er dan langer in?? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
wow, dat is wel heel erg lang. Is dat niet lastig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook me haar bijna tot me kont en dat kan gewoon hoor. Krullen alleen niet zakt meteen weer uit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zou je een hanenkam van moeten maken...

Het beste antwoord

na het wassen een sterke mousse in je haar, daarna laten drogen, totdat het bijna droog is, dan de grootste krulborstel die je kan vinden, vanaf de punten van een goed uitgekamde lok indraaien, pas op dat de borstel niet vast komt te zitten in je haar, dan het haar drogen, als het je lukt de borstel in beweging houden, dus de krul in en uit draaien, vervolgens de volgende lok.
Als het teveel krult naar je zin, doe je er even niets aan, dan zakt het nog wat uit, anders vastspuiten met haarlak. Je kunt in plaats van een borstel ook dikke krulspelden gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Voor het slapen gaan je haar nat maken/wassen. Dan als het nog vochtig is verstevegende mousse in je haar doen en dan met je haar in 1 of 2 knotten slapen. Het is wel belangrijk dat je haar niet zijknat is want dan is het in de ochtend ook nog nat. In de ochtend eruit halen, niet kammen, en haarlak in je haar doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak na het douchen altijd een vlecht, zodat ik de dag erna slag heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hen zelf ook lang stijl haar en maak meestal een wilde knot... Meestal in droog haar en dat werkt voor slag prima. Wel niet kammen daarna beetje wax en haarlak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steil haar is zwaar en krullen en slagen zakken dan meestal ook snel weg.
Gebruik een krultang en een verstevigend product (even uitproberen wat voor jouw haar het beste werkt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je natte haren losjes vlechten en zonder gebruik van fohn laten drogen.
Als je zeker weet dat jou vlecht droog is voorzichtig loshalen.
Je kan zelf bepalen hoe los je wil vlechten.
Probeer het maar eens.
Je zult het wel telkens weer opnieuw moeten doen maar je krijgt er vanzelf vaardigheid in.
Succes.
12 jaar geleden
Je kunt er bij de kapper een lichte permanent in laten zetten.
En dat bijvoorbeeld alleen in de onderste lagen van je haren.
Er is veel mogelijk.
Vraag het aan een goed kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is gewoon op vochtig haar vlechten want bij zo lang haar gaan de krullen zakken dus de krultang gaat ook niet lang blijven en ja voor een beetje slag vlechten de dag derna losdoen. Of heb je deze onderstaande foto krultang de goudkleurige krijg je mooie slag in je haren en geen krullen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb halflang haar vroeger stijlde
ik het altijd.
Maar nu wil ik dat het allemaal rapper gaat en daarvoor doe ik.
1. Mijn haar wassen met een shampoo
(je kan best geen conditioner gebruiken omdat het je haar dan nog zwaarder maakt)
2. ik laat ze goed drogen het mag licht vochtig zijn
3. ik pak mijn schuim en kbegin heel goed te kneden
( dat moet je toch wel even herhalen)
4.en de volgende dagen kneet ik het gewoon met water
maar als het toch niet zo goed zit een beetje schuim gebruiken.

Dit waren mijn tips :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet wel hoe je beach golven maakt je pakt een legen verstuiver die vul je drie kwart met water en daar doe je een scheutje zout bij je draait de dop erop je schud het even ondertssen doe je ff je haar wassen en een beetje afdrogen je schud het spul nog 1 minuut en dan kan je je hele hoofd err mee vol spuiten en onder tussen kneden in je haar je laat je haar helemaal opdrogen en taaaadaaa!!! en je hebt coole beach golven>

Toegevoegd na 3 minuten:
je haar word een beetje droog dus niet te vaak doen ,doe wat haarlak in dan blijft het langer zitten:)