welke kleur komt het dichtsbij grijshaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grijs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
donkerwit of lichtzwart
Amadea
12 jaar geleden
Hoe bedoelt u?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je?

Het beste antwoord

Elk mens zit regelmatig bij de kapper.
Alle bovenstaande antwoorden zijn wel goed denk ik maar je kapper kan je t beste adviseren toch?als je t wil veranderen.
Is afhankelijk van je huid en make-up bv die je gebruikt (bleek of niet enzo)of het je zal gaan staan

Toegevoegd na 5 minuten:
Hij/zij ziet je voor m en type kapsel wat je hebt heeft ook effect op je latere uitstraling
Moderne kappers hebben tegenwoordig computerprogramma ook waarin ze je een visualisatie kunnen laten zien van hoe t eruit gaat zien dus vastgeroest bij diezelfde kapper ga s 1 keer naar een zaak waar ze je dat bv kunnen laten zien kwestie van ff rondbellen vragen of ze dat via computer kunnen laten zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Wit denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zilverwit of zilverblond

Toegevoegd na 4 minuten:
zeer licht blond wordt ook vaak gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zilver denk ik :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grijs???????????!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peroxide blond. Mensen die heel blond (bijna wit) zijn door het verven wassen hun haar ook met grijsshampoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwart is mijn mening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoeld dat je grijs haar hebt en dit wil verven zou je voor een mooie kleur lichtblond kunnen gaan of een champagnekleur,maar het beste is om dit door een kapper te laten adviseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of dit de juiste benaming is, maar peper-en- zoutkleur, dus een beetje grijs/blond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel soorten grijs: alles tussen wit en zwart!
Wanneer je je grijze haar wilt kleuren kun je t best naar een kapper voor advies. Deze past het aan op je kleur grijs of je vroegere haarkleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Asblond komt het dichtst bij grijs haar.