hoe stoer ben je als je een jip en janneke nagelvijl hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Je bent pas stoer als je op je werk met een Jip en Janneke nagelvijl je nagels aan het vijlen bent, met een glas Jip en Janne champagne en je voeten op het bureau, terwijl je baas met een klant binnenkomt en vraagt of je ze nog wat koffie kunt brengen en jij antwoordt dan; Kunt u dat ook in Jip en Janneketaal vragen meneer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Stoer genoeg om er een topic over te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan, als jij een stoere hardrocker bent en je hebt een Jip & Janneke nagelvijl en je durft daar vooruit te komen, dan vind ik je best wel heel stoer ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoer genoeg om je niets aan te trekken van hoe onstoer anderen een Jip-en-Jannekenagelvijl zouden kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dat is een goeie! :D
Ik vind Jip en Janneke erg cool :)
Maar wat maakt het uit?
Je gebruikt een nagelvijl toch alleen thuis?
Dan zie je alleen zelf wat voor nagelvijl je hebt, en kies je gewoon iets dat je zelf mooi vind.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar ik vijl me nagels juist altijd in de les op school, dus nu vraag ik me af of mijn klasgenootjes me wel zullen waarderen als ik een jip en jannekenagelvijl heb!
Kimath
13 jaar geleden
Nagelvijlen in de les? Dan maakt het me niet uit wat voor nagelvijl het is, dat vind ik gewoon vies als iemand dat doet.
Ontzettend stoer. Maar niet zo stoer als mijn Winnie de Pooh-nachtlampje:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL +
Je bent pas echt stoer als jij je niks aantrekt wat je klasgenootjes van je nagelvijl vinden, jij vind hem toch mooi?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uberstoer. In dezelfde categorie als mijn Spongebob-pyama.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo stoer dat ik hem ook gelijk ga kopen. Staat er wel Jip en Janneke op de vijl zelf of alleen de verpakking, daar gaat het natuurlijk om;)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan hem bij de hema kopen, zijn er 2 voor iets van 2 euro volgens mij! nou aan de ene kant is hij zwart en daar staan de hoofden van jip en janneke heel vaak op en aan de andere kant i hij roze en daar staat tak(de hond) op !
hij vijlt erg fijn, have fun with him!
Annswers
13 jaar geleden
Kan niet wachten om hem te halen! Takkie toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt!
Dan ben je niet stoer maar ook niet triest ofzow
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowieso stoer, maar als daar ook nog een roze borstel bij hebt en een spiegeltje, pfoeh. d'an ben je stoer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt je stoerheid dan van je nagelvijl af ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Putaindebeaugosse;

Een Jip & Jannekenagelvijl is net zo stoer als elke andere nagelvijl. Helemaal niet dus. Maar wel grappig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat maakt het uit wat voor vijl je?
als je hem zelf maar mooi vindt,je moet je er niks van aantrekken. vijl gewoon lekker je nagels en dat is het. ga niet denken ben ik nog wel stoer genoeg?