hoe maak je je haar voller, zonder een shampo of gel etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je het net gewassen hebt, voorover buigen en dan flink de handdoek erdoor heen. Daarna met een kam van achter in je nek kruislings door je haar gaan. Touperen wil ook een vol effect geven. Dat is met je hand een pluk pakken, aan het eind vasthouden en dan met de kam tegen de haar in strijken. Achter onderin beginnen en dan naar voren werken. De laatste plukken kam je netjes naar achter en leunt op de getoupeerde haren.

Een golfjes tang kun je ook eens proberen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Na het wassen ga je je haar 'op de kop' föhnen.

Dus hoofd voorover gebogen en van achter naar voren föhnen. als je haar dan droog is, zit het veel voller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beetje touperen met je haarborstel maakt t haar ook voller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waardevolle tip: Als een goede volume shampoo te duur voor je is, gebruik dan af en toe een eenvoudig tablet zeep met oliebestanddeel voor lichaamsverzorging of Castille Zeep (Spaanse zeep op basis van olijfolie). Veelvuldig gebruik zal het haar uitdrogen. Zij zullen beiden:

1. Volume aan het haar geven.
2. Restanten van conditioners en haarsprays verwijderen.
3. Het haar licht opbleken wanneer het “gekleurde” haar te donker was naar je
zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK zou veel proteine shakes aanraden...:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je haar na het uitspoelen naspoelen met bier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorover met je lichaam buigen, en dan haarlak op de haaraanzet spuiten, dus niet de volle lengte van de haren.
Daarna het haar fohnen en in model brengen.