Welke kleren kan ik het beste aan doen naar de hoge school, kan het met een plaatje??

WElke kleren zijn in?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik bedoel Hoger onderwijs!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je met hoge school? Bedoel je hoger onderwijs,
of ga je van de lagere school naar de hoge school?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het belangrijkste is dat JIJ je lekker voelt in je kleren!

Antwoorden (14)

je zou eens op www.otto.nl kunnen kijken, daar hebben ze een onderdeel dat heet, back too school.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draag wat je lekker zit en wat je zelf leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zo iets.

Toegevoegd na 1 dag:
Ook voor het hoger onderwijs volstaat dit prima! Wel, nu het kouder gaat worden, er iets over aantrekken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je lekker inspiratie opdoen:
http://www.girlstyle.nl/
http://www.girlscene.nl/
http://www.trendystyle.net/fashion/trends/

Maar kleed je vooral zoals jij je het prettigst voelt. Een beetje modieus is leuk, maar je eigen stijl maken is natuurlijk nog veel leuker. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga even posten bij de school, dan zie je of je jouw garderobe moet aanpassen danwel wegdoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je daar ook speciale kledij voor dragen? Wauw ik zit op kot in gent aan de hogeschool gent en loop daar met een sweater en een jeans en boeit niemand :p en dat interesseert me niet...

Dus draag wat je wilt je gaat toch je looks niet aanpassen aan iemand je mag nooit ingaan op iemands verwachtingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geloof me nou maar je hebt echt niet speciale kledij nodig om tof gevonden te worden ik eb genoeg kennissen

Toegevoegd na 23 minuten:
Trouwens het is toffer om te weten dat mensen je tof vinden om wie je bent niet omdat je de mode volgt:) zo kan je jezelf ook ontdekken en je eigen persoonlijkheid ontplooien in je studententijd!!!

Toegevoegd na 25 minuten:
Ps ik lees net dat het over de secundaire school gaat dan blijft mijn antwoord hetzelfde ook daar droeg ik niets speciaals.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit nu zelf in de 2de en zie veel kinderen in een strakke jeans rondlopen met simpele sneakers of gympen. Wat je daarboven doet maakt niet zoveel uit. Een ketting of een armband is ook altijd wel leuk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je er voor het eerst naar toe gaat?

Echt - Maak je niet druk. Draag iets waar jij je prettig in voelt. Als jouw kleren fijn zitten, straal je dat ook uit.
Als je iets gaat uitkiezen waar je, je niet prettig in voelt zullen mensen dat zien en dat helpt natuurlijk ook niet echt hè?
Als je bang bent dat mensen je niet leuk zullen vinden zonder mode bewuste kleding, dat is ook niet waar: het gaat hem zich om het karakter - daarmee kom je al een heel eind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maakt niets uit. Je trekt met een bepaald soort kleding alleen maar andere mensen aan. Op een school hier heersen geen Amerikaanse tv-school toestanden. Vaak is het: hoe nonchalanter gekleed hoe populairder de
student.

Toegevoegd na 6 minuten:
Maar als je je wilt onderscheiden, dan is een zwarte jurk een stap in de goede richting, als je je later op je gemak wilt voelen in meer formele kleding. Maar dan moet je ook alles chique doen. Koop een L Vuitton tas, een sjieke schoenen en gedraag je er ook naar. Dus niet ingaan op schuine grapjes van jongens enz. Je zult dan niet veel vrienden hebben, maar daar moet je aan wennen als je vrouw aan de top wilt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zwarte jurk, Louis Vuitton tas en sjieke schoenen voor een meisje van een jaar of 12, 13 dat naar de middelbare school gaat? Lijkt me toch niet echt een geschikt advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha...je maakt een grapje toch....?
gewoon jezelf zijn en dragen wat je leuk vind, er bestaat echt geen dresscode op een hogeschool xD - ik droeg en draag nog steeds gwoon een spijkerbroek met shirt/truitje/blouse eroverheen, gympen eronder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon dragen wat je normaal ook draagt. Het is niet verplicht om een drie-delige maatpak te dragen, maar het mag wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom draag je niet gewoon wat jij prettig vind?
Andere kleren aandoen dan die bij jou passen en jezelf zo anders voor gaan doen dan je bent is een garantie voor onzekerheid. Wees gewoon jezelf, draag wat jij wil en voel je goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.lookbook.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets waar jij je prettig in voelt!
Als je je ongemakkelijk voelt in je kleding, voel je je niet op je gemak, en dat straal je dan uit..
Als jij je goed voelt in een trainingsbroek, en een oversized sweater, draag je dat toch lekker!
Heb ik ook vaak aan als ik geen zin heb in al die strakke 'modieuze' kleding, en niemand die er raar van opkijkt!