Welk parfum blijft lekker lang (hangen)en is niet al te duur?

Ik hou van orientaalse bloemige geuren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.9K

Het beste antwoord

Je hebt drie soorten geurtjes.

Eau de toilette, Eau de parfum en Parfum.
In eau de toilette zitten minder geurnoten, waardoor het geurtje dus snel vervliegt. Dit is wel oke voor in de zomer of lente, dan wil je niet met een zwaar geurtje rondhangen.

Eau de parfum blijft langer zitten, omdat daar meer geurnoten inzitten. Zelf koop ik eigenlijk alleen eau de parfums..

Parfum is sterker en blijft lang hangen, maar niet alle geurtjes zijn er in Parfum. Dit is meestal ook wel duurder.

Wat voor jou duur is, weten wij niet en ook niet welk geurtje bij jou past. Je zou eens naar de drogisterij moeten gaan en een geurtje spuiten op je pols/hals. Het geurtje moet je niet direct kopen. Je moet er eerst een hele dag mee rond lopen, als het je dan bevalt, dan zou je het geurtje kunnen aanschaffen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb nu Oriental gekocht in de Op=op winkel. 5,90.
Heerlijke geur.
Als ik hem kan vinden op het internet dan doe ik de link er nog even bij.
Zelf heb ik eigenlijk altijd Opium van Yves Sant Laurent

Toegevoegd na 16 uur:
Ik heb alles voor je nagezocht maar kan het op internet niet vinden helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niks van orientaalse bloemen, maar ik vond J'Adore altijd wel lekker ruiken bij mijn vriendin...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BlackXS van Paco Rabanne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet de deze is proberen : is te verkrijgen bij het kruitvat.
maroussia van slava zaïtsev het zit in een donker rood flesje .