Bestaat de goedkope parfum/eau de toilette GODDES nog?

Goddes kon je tot een jaar of 6 geleden kopen bij bijna alle drogisten (Kruidvat, Trekpleister, DA etc.) voor enkele Euro's. Maar ik kan het tegenwoordig nergens meer vinden. Het had de kleur van appelsap.
Als ik Google kom ik diverse Goddes parfums tegen, maar dat is niet datgene wat ik zoek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (2)

Als ik het goed hebt, zag ik hem onlangs in de action
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij deparfumshop.com schijnen ze deze parfum nog te hebben. De site is even niet te bereiken in verband met onderzoek merkte ik. Je kunt ze echter ook een mailtje sturen via info@deparfumshop.com
AlphaLimaSierra