Waar kan je deze Gelatine kopen ? Die in het filmpje/link word gebruikt?

Ik bedoel dus niet die gele zakjes gelatine waar je pudding mee maakt en ook niet die doorzichtige blaadjes gelatine, want daar heb ik het al mee geprobeerd.
Maar die in dit filmpje wordt gebruikt.
Zij zegt bij een toko maar ik ben al bij een paar verschillende tokko's geweest en hun verkopen het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dat heet Agar Agar.

Het is een soort gelatine, maar dan op basis van zeewier.
Je kan het gewoon bij de toko halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij natuurvoedingswinkels verkopen ze het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een manier van mee-eters verwijderen die al járen bekend is, maar dan 'n stuk makkelijker.

Neem een blaadje witte gelatine. Knip het in een driehoek, een maatje dat ongeveer op je neus (tot iets over de neusvleugels) past. Leg het in een bakje lauwwarm water. Zodra het blaadje zacht is, haal je het uit het water en legt het op je neus.
Niet echt aandrukken, maar probeer het glad en zonder luchtbellen op je huid te krijgen.
Laten drogen, van je huid af trekken en naspoelen met water.

Het is niet nodig om vooraf hete natte washandjes vooraf op de huid leggen.