welke manieren van haarverlenging zijn er?

Ik ben op de hoogte van invlechten met dreads, weave en invlechten met kunsthaar. Hoor ook graag ervaringen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je kunt clips halen bij bv de Kruitvat. Ze hebben daar een aanbieding voor euro 9,95 per streng. Bovenaan zitten clips die je vast zet in je haar. Het haar zelf is echt haar en kan je ook kleuren en krullen. Voor een vollere kapsel heb je er 7 tot 10 nodig

Daarnaast kan je ook losse strengen erin laten waxen. Dat kost bij een ervaren kapper eur 2.75 per strengetje. Heb blijf ong 6 weken zitten en is daarna opnieuw bruikbaar. Je hebt ongeveer 200 strengen voor een vol kapsel nodig.

Toegevoegd na 48 seconden:
Overigens heb ik geen goede ervaring met echt haar laten in vlechten. Het staat wel mooi maar het jeukt vreselijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rosemarijnshampoo draagt bij aan sneller groeiend haar.