Waar koop ik T-shirts met lange mouwen (liefst thermos)?

Normaal kocht ik ze bij Action maar ze verkopen ze om één of andere mysterieuze reden niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
wat is je budget? hardloop en buitensport winkels hebben goede kwaliteit thermoshirts, maar daar betaal je wel iets meer voor.

Antwoorden (3)

Bij de hema verkopen ze thermostaat shirts met lange mouwen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Met thermostaat bedoel ik natuurlijk thermo ☺
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga eens kijken bij de Zeeman, voor heren hebben ze zeker, maar voor dames vast ook, dan zit je in de zelfde prijscategorie als bij de Action. Je kunt ook een kijkje nemen bij de Wibra, daar maak je ook een goede kans.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij hardloop winkels en buitensport winkels heb je goede kwaliteit thermoshirts met lange mouwen. Ze zijn vaak wel iets duurder, maar gaan heel lang mee.

Voor goedkopere shirts met lange mouwen kun je bij een winkel als Zeeman, Hema of Wibra terecht. Soms hebben ze daar ook acties met thermokleding.
De Lidl heeft ook af en toe acties met thermokleding, als het wintersport seizoen is. Kwestie van folders in de gaten houden.