Hoe kan deze D&G ketting zo goedkoop zijn?

Hier een ketting van D&G voor maar 35 euro,
http://slimmedeals.marktplaats.nl/shop/productdetails?rotid=9381-95195-5908-15

Maar wanneer je deze ketting met google zoekt kom je prijzen tegen tussen de 100 en 200 euro
http://www.google.nl/#hl=nl&q=dolce+and+gabbana+anchor&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=ffc7221d7356f13d

Klopt dit wel, is dit veilig om te kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Ik heb wel eens artikelen aangeschaft van Winkelbee, de verzending laat even op zich wachten, maar de goederen waren wel de aangeprezen.

Er zijn wel klachten over de levering van Winkelbee, maargoed als je twee weken moet wachten, dan is dit ook een behoorlijke tijd.

De echtheid is moeilijk te bepalen, de prijs is wel heel goedkoop. Aangezien Winkelbee net zoals andere geen on echt mag verkopen mag je er vanuit gaan dat het legitiem is.

Ga wel uit van een trage levering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winkelbee koopt waarschijnlijk partijen op die niet zo lekker lopen. Deze ketting is dan wel van D&G, maar wat er verder mooi aan is, zie ik niet? Hij is niet van edelmetaal dus vertegenwoordigt ook geen enkele waarde, behalve dan dat hij van een merk is.

Hij zal ongetwijfeld 'echt' zijn, maar wel een minder succesvolle uitgave en daarom nu in de aanbieding voor weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is die ketting gewoon nep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is beslist een nepper, te kust en te keur op zwarte markten, althans een tijdje geleden nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ketting zal wel van D&G zijn. Aangezien D&G (zeer waarschijnlijk) een geregistreerd merk is, mag je niet zomaar iets neps D&G noemen en het logo vervalsen.