Kan je een panty, als hij een ladder heeft, nog ergens voor hergebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

je kunt er uien in bewaren. knip dan een klein puntje uit het teenstuk en bindt dat vast met een elastiekje.heb je een ui nodig,dan het elastiekje er even af halen,een uitje pakken en de panty weer dicht binden.

de pany met uien hang je in de schuur,bijkeuken of kelder.

Toegevoegd na 6 minuten:
*pany=panty*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

Voor een inbraak kan een panty met ladder best, het is zelfs superhandig om die bij je te hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Beetje flauw he, nou dan ook een serieus antwoord. Je kunt er prima de voorruit van de auto mee poetsen. Insecten krijg je er supermakkelijk mee af.
13 jaar geleden
Ik maak er haar elastiekjes van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allerlei stofbestrijdende dingetjes in huis - even een panty om een borsteltje of kwastje doen, voor al die moeilijke hoekjes, of om een stoffer, tegen spinnenwebben op je balkon en op je ramen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Demelza;

Mijn vader heeft ooit een panty van mijn moeder gebruikt als vervanger van de gebroken ventilatorriem in zijn auto. Hielp alleen niet zo heel erg lang....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een schoonzus van me knipt de panties af aan de kant waar ladders zitten en heeft heeft altijd wat reservehalfjes in de tas, wanneer ze onderweg ' laddert'. (Altijd een schaartje in de tas en altijd dezelfde panties kopen) . Ze draagt dan 2 broekjes over elkaar, hetgeen zij geen probleem vindt.
Van de afgeknipte stukken delen bewaren, want als je iets kleins laat vallen (oorstekertje, ooglens enz) zorgt een stuk panty gespannen tegen de stofzuigermond, dat het niet wordt ' op' gezogen , maar aan de panty blijft kleven.
Probeer het maar eens.
tenslotte: Ik heb wel eens vlindertjes gezien, of bloemen, die geknuseld worden van panty met hobbydraad en verf. best grappig.
En zo'n ding over je kop is misschien leuk voor kinderen als ze inbrekertje spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je even een panty om het mondstuk van de stofzuiger doet,
dan blijven alle haren die op de bank en in stoffen zitten er aan vast plakken.
als je normaal stogzuigt willen de haren vaak niet mee komen. door de panty plakken ze er aan vast
13 jaar geleden
Ik heb al eens vernomen dat er een panty werd gebruikt ter plaatse van de gebroken aandrijfriem van de dynamo van een auto, knap gevonden.
Maar je moet ook wat in zo`n situatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schijnt een panty ook als sleepkabel te kunnen gebruiken. Of om planten/fruitbomen op te binden. Doordat een panty rekbaar is, wordt de plant/boom ook niet zo snel afgeklemd.

Je kunt ze opvullen met oude lapjes en en dan leuke beesten voor en met de kinderen van maken. Je draait er dan een paar oren en neus in (die je natuurlijk ff vast moet zetten) en met je fantasie maak je de rest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op onderstaande link met als titel:
"Pantyweetjes en tips voor uniek hergebruik"

Tientallen waardevolle tips....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er heel prima je schoenen mee glimmend maken, dus na het poetsen met schoenpoets op het laatst met een panty napoetsen maakt ze erg mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de voetjes van de panty afknippen en voila, je hebt pantykousjes. Of als je bijv een panty hebt waarvan het linkerbeen geladdert is, kun je het linkerbeen er afknippen. Misschien heb je er ook nog 1 waarvan de rechter geladdert is, en andersom. Als ze dan de zelfde kleur zijn, kan je ze gewoon over elkaar aantrekken, en huppa, je hebt en nieuwe panty! Lekker goedkoop ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor suprises of bijvoorbeeld een sarah pop is het ideaal om papier mache snel een huidskleurtje te geven. Je kunt ze ook opvullen met kranten of textiel om snel armen en benen te maken.
13 jaar geleden
Ook kan je er haar in doen en deze rol gebruiken voor het tegenhouden van het olielek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het raam van je auto zomers vol muggen en vliegenlijken zit kun je die er gemakkelijk met een oude panty vanaf vegen.

Het is trouwens heel verstandig om altijd wat oude panties in je auto te bewaren..b.v. voor als je drijfriem onderweg ineens breekt of dat je iets als touw nodig zou hebben.

Het is echter streng verboden de panty voor gewelddage doeleinden als b.v. wurgen te gebruiken, doe dat in elk geval dus nooit. Deze laatste suggestie is maar een grapje hoor..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een plus voor de bovenste stukjes+
Je kan ze gebruiken als filter voor het maken van verse thee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja om iets vloeibaars mee te zeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het autospuiten de verf zeven door de panty of nylonkous over het verfbusje te spannen.
Noodvervanging V-snaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloembollen in bewaren. Ophangen in een overdekte ruimte. De bloembollen kunnen zo perfect drogen en wanneer dit opgehangen word aan bijvoorbeeld één ijzerdraadje kunnen de muizen er niet bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over een schoenborstel heen doen, als je je schoenen wil laten blinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt misschien vreemd, maar het nylon van een panty is een stof die zeer hard is. Bijgevolg is het ideaal om metaal te poetsen. Van horen vertellen: in het leger gebruikten soldaten een panty om hun geweer snel een gemakkelijk te poetsen, dit werd echter verboden omdat hiermee teveel sleet op het geweer kwam (bv. in de loop) juist omdat nylon zo'n harde substantie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een ladder in je panty hebt smeer er dan doorzichtige nagellak op dan scheurt die niet verder (voor pany's met gaatjes die nog te bedekken zyn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij gebruikten vroeger altijd stukke pantys om een tennisbal in te doen, tegen de muur te gaan staan en dan met de bal tegen de muur slaan!
Kijken wie het het snelste kon!