Wat is opkomende op gebied van (plastische) chirurgie (zie uitleg)?

Paar jaar geleden was laseren niet bekend en liposuctie ook niet, etc. Wat is er nu nog niet zo bekend maar kan straks ook door iedereen gedaan worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Gisteren of vandaag las ik in de krant iets over bevriezing van plaatselijk vet... Dus geen liposuctie meer en geen pijn (wel in je portemonnee)...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De schaamlip"correctie" is in opmars.

Toegevoegd na 1 minuut:
Btw liposuctie bestaat al sinds jaren '70.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik zelf niet zo snel doen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik ook niet.. maar een Playboy-pussy schijnt de norm te gaan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hersteloperatie van het maagdenvlies.