Is er in Amsterdam een stomerij die de volgende dag klaar is?

Ik heb ik een mantel die naar de stomerij moet, maar ik ga de volgende dag op vakantie. Is er een stomerij in Amsterdam die dat kan? (Liefst in Oud-Zuid maar maakt niet heel veel uit)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Handstoomreiniger kopen, kan je het zelf doen.

Antwoorden (3)

De meeste wel, ik weet dat die ene aan de de clerqstraat om de hoek bij de elisabeth wolff dat een paar keer voor me gedaan heeft (heet volgens mij Bubbels ofzo), maar waarschijnlijk doet uw dichtstbijzijnde het ook wel. Gewoon even langsgaan en vragen!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Stomerij Puur op de Buitenveldertselaan, prima stomerij, altijd de volgende dag klaar.