welke lotion kan ik het beste gebruiken om mijn gezicht te reinigen?

om puistjes 'tegen te houden", mn gezicht gewoon schoon te houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je een paar maal daags met schoon ( heet) water je gezicht wast en nu en dan een stoombadje neemt (heet water in een schaal en dan een handdoek over de schaal en je hoofd en maar zweten) , kun je jezelf best een hoop geld besparen. Want al die cosmetische producten zijn doorgaans stevig aan de prijs, terwijl water een uitstekend reinigingsmiddel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Aqua di Pompa Temperatura.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een milde reiniging in elk geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf ben ik erg te spreken over rozenwater goedkoop en erg doeltreffend te verkrijgen bij drogisterijen en trekpleister kruitvat enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik de producten van rituals voor de vette huid.

Mijn tip:
Awareness Face Exfoliator (geen lotion (een scrub) maar wel super voor de vette huid! Deze kun je dagelijks gebruiken)

De producten van Clinique zijn ook super maar duurder in prijsklasse. x