Welk product werkt snel om je tanden wit te maken?

Ik wil morgen iets kopen om mijn tanden weer wit te maken, geen tandartsbehandeling.
Wat is mij aan te raden?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (6)

Daar is speciale tandlak voor in de handel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel smeerseltjes die zeggen dat ze je tanden witter maken, bevatten... zand. Jawel. Doordat je met het zand het bovenste laagje van je glazuur schuurt, tonen je tanden inderdaad witter. Maar echt goed voor je gebit is dat natuurlijk niet!

Het is geen concrete tip, maar ik wil je er wel even voor waarschuwen. Op tandproducten staat natuurlijk niet 'zand' geschreven bij de ingrediënten. 'Silica' is het chique woord voor zand. Kijk dus bij het aan te schaffen product of dat er in zit.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nja bleek en jif maar geweldig is dat niet voor je gebit... er van uit gaande dat je gebit schoon is is het wel zo, dat hoe geler je tanden zijn hoe sterker... dat heeft een tandarts mij ooit eens verteld... dus mijn advies is... laat mensen lekker denken: neem je gebit zoals het is... je hebt maar een set tanden en kiezen... een kunstgebit is ook nie alles...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe niks.
Alle zogenaade witmakers die je in de winkel kunt kopen, bevatten te weinig werkzame stof om je gebit daadwerkelijk witter te maken.

Het is in Nederland namelijk officieel verboden om het ingredient dat in deze witmakers zit zodanig te verhogen dat het daadwerkelijk zoden aan de dijk zet.

De enige die je gebit werkelijk en verantwoord witter kan maken is toch echt de tandarts.
En da's maar goed ook, want zelf aan de slag gaan met producten is het domste dat je kunt doen.
Je gebit moet namelijk wel een hele tijd mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je tanden 6x per dag 3 minuten poetsen! Ik zocht ook eerst naar iets dat m'n tanden witter maakte, maar nu gebruik ik gewoon sensodyne dentalwhite en een goede tandenborstel. (Het liefst electrisch). Ik heb nu witte tanden en er is nog niks met m'n glazuur gebeurt. Ik heb gehoord dat Doutzen Kroes dat ook doet. (Weet ik niet zeker). Maar als je naar haar tanden kijkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Crest Whitestrips Advanced Seal je kunt deze dingen alleen in Amerika krijgen omdat er waterstofperoxide in zit 14%. In Nederland ligt die waarde op maximaal 0.5% dus niet genoeg om te bleken. Je kunt ze trouwens wel op internet krijgen lees deze link ff rustig door http://www.tweedehands.nl/beauty-health/uiterlijke-verzorging/gebitsverzorgingsproducten/crest-whitestrips-supreme-66449991.html daar staat meer info. Alvast Succes!!