Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik aan droog haar doen?

M'n haar is heel droog, en de kapper heeft een conditioner voorgesteld.
Ik gebruik speciale conditioner voor droog haar, al 2 maand ofzo.
Maar het helpt niets!
Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mayonaise leent zich uitstekend voor de verzorging van droog haar. Giet een half kopje mayo in het droge, ongewassen haar. Wrijvend verdelen, het haar met een plastic zak bedekken en vijftien minuten laten inwerken. Enige keren uitspoelen voordat het haar zorgvuldig wordt gewassen. Droog haar kun je beter niet te vaak wassen. Eens per maand de hoofdhuid insmeren met olijfolie doet wonderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjee, het werkt echt !! :D

Andere antwoorden (6)

Het ligt er echt aan welke conditioner je gebruikt hoor.
Ik heb ook echt heel droog en lang haar, maar ik gebruik de conditioner van het merk AS van schlecker en dan de gele.
Wat een super spul.
Misschien als het haar droog is, wat kokosoliespray erin spritsen zodat het moooi gaat glanzen.
Herken je probleem, maar met deze tip moet het goed komen.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn haar is ook heel droog en al vele middeltjes gebruikt.
De laatste maanden wrijf ik in mijn haar gewone baby-olie na het wassen en dat werkt perfect.
Een paar druppeltjes olie in je handpalm en dan met de andere hand in je handen wrijven en goed door je haar kneden,op de manier drogen wat je nu ook doet...dus niet uitspoelen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, dat zal ik ook proberen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ruikt lekker en het glimt dan zo mooi...
adriana
13 jaar geleden
Babyolie is een hel goed middel , heb het zelf ook gebruikt , op advies van de kapper!
Maak zelf eens een maskertje van gepureerde avacado en iets olijfolie.
Je kan allerlei middeltjes proberen om je haar tijdelijk weer zacht, dus minder droog te maken, maar meestal was je het er de volgende keer zo weer uit dus moet je het middeltje blijven gebruiken..

Toegevoegd na 28 seconden:
Avacado= avocado natuurlijk :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kluts een ei
samen met wat olijfolie in laten trekken
goed uitspoelen
herhaal dit om de dag.
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al eens nagedacht over hoe kom ik aan dat droge haar. Is er misschien een oorzaak te vinden. Dat is beter dan gewoon oplappen met van alles en nog wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik je een tip mag geven probeer dan deze shampoo + conditioner van Gliss Kür eens. Het is een nieuw product en je haar knapt er zo ontzettend mooi van op. Al naar een paar keer wassen heb je een heel goed en mooi resultaat. Het is wel een wat duurdere shampoo/conditioner maar ik ben er zelf super tevreden over. Hopelijk heb jij er net zoveel succes mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding