Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent iemand of weet een service die voor weinig geld (of gratis) producten uit Amerika wil bestellen?

Ik wil namelijk graag OPI nagellak uit amerika bestellen omdat deze daar meer dan de helft goedkoper is.
Probleem is echter dat ik niet veel van de 'shipping' en paypal etc begrijp.

Daarom hoop ik dat iemand weet waar dit wel kan of iemand die dit voor weinig of gratis doet.

Ik betaal natuurlijk wel uiteindelijk de verzendkosten en het bedrag van de producten zelf, maar het liefst dus geen extra kosten. Ik begrijp dat weinig mensen dit doen.
Maar ik hoop dat jullie toch iemand kennen of een website.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
917

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja er is een site van een Nederlandse die in Amerika woont en van shoppen haar werk heeft gemaakt.

http://www.fromus2eu.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigenlijk had ik deze al gevonden ondertussen.
Maar inderdaad dus (toch nog) een juist antwoord!
Jij geluk!;)

Andere antwoorden (1)

Toevallig zag ik pas nog een website die aan pre-orders uit Amerika deden. Er werd een datum vastgesteld waarop de order werd gedaan, en iedereen die daarvan nog wat van mee wilde bestellen die kon dat vòòr die datum aangeven.

Misschien dat je een cosmetica webwinkel kan vinden die ook producten uit Amerika verkoopt en die vragen of zij dit aan je kunnen leveren/mee bestellen. Sucses!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding