waar in de buurt van breda kan ik een baseball jacket kopen?

wil graag zo een jack hebben maar zou bij god niet weten waar?
en hoe duur zouden ze ongeveer zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Er worden een soort van baseball jackets verkocht bij de only. Deze baseball jackets zijn helaas wel van stof, dus niet echt als een gewone jas te gebruiken.

Toegevoegd na 35 seconden:
Ik zou niet weten hoe duur ze precies zijn, ik denk ongeveer rond de 20 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H&m.com heeft ze en only en vero moda en de lady sting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op webshop van honkbal/baseball (Google). Volgens mij is deze winkel bij Rotterdam. Verkoopt baseball jacks, ik neem aan dat je de originele bedoeld met leren armstukken. Of probeer lokale legerdumpzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Only voor vrouwen j&j voor mannen