Waar kan ik zomerpantys kopen?

ik hoorde van een kennis over zomerpantys. Waar kan je die kopen en zijn die veel prettiger in de zomer dan gewone pantys?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Annswers
13 jaar geleden
Wow, ik wist dit helemaal niet! Vet handig, ga ze gelijk kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist het ook niet maar kreeg een tip van een kennis. Ik heb gisteren 1 gekocht en heb hem vandaag gedragen bij mijn sollicitatie. Ik vind hem wel prettig dragen!!

Het beste antwoord

Kun je gewoon kopen bij zaken als Hema en V&D en natuurlijk ook bij de lingeriezaken of op de markt.

Deze panty's zijn dunner dan de normale panty's en zijn dus comfortabeler dan de dikkere modelen ( heb ik me laten vertellen).
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier wat voorbeelden:
http://www.sokshop.nl/shop/Zomerpanty-Shelina-12-Falke--mt-36-38-t-m-48-50-p-493.html
http://server1.info/pantyshop.bex/index.html?lang=nl&target=d14.html
http://www.slimwear.nl/Webwinkel-Product-2159821/Zomerpanty-8den-Doris.html

Toegevoegd na 28 minuten:
Ze zijn transparanter en zachter dan gewone panties, hebben vaak een katoenen kruisje, en een speciaal afgewerkt teenstuk zodat je ze ook goed in open schoenen kunt dragen.
Amadea
13 jaar geleden
Ze zijn dunner en er zit iets van katoen in, maar of dat veel uitmaakt, nog niet geprobeerd, liever zonder.

Toegevoegd na 33 seconden:
En gewoon te koop bij de Hema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vaak pantys moet dragen is het in de zomer echt een aanrader. Wees voorzichtig want je hebt snel een ladder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal zeker vaker pantys moeten dragen en daarom wilde ik ook zomerpantys proberen.