Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je je laarzen ietsje groter maken

je heb wel eens schoenen die je koopt en dan een tijd later groter zijn zal wel door het uitlopen zijn maar mijn laarzen zijn van goed en stevig leer gemaakt ik krijg ze niet uit gelopen kan het ook op een andere manier?????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Aan de lengtemaat kan je niets doen maar om ze iets breder te maken kan je diverse soorten schoenenspanners kopen.
Bij een goede schoenenwinkel zijn ook spuitbussen te koop die het leer zachter en soepeler maken.
Wellicht kan je met die combinatie je laarzen draagbaarder maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volproppen met stukken natte krant en dat een nachtje laten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kost niks ik ga het proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd. Mijn tante werk in een schoenenwinkel en zij zegt altijd dat je de schoen goed nat moet maken en er daarna mee moet lopen. Krijg je ook de perfecte pasvorm. Maar zal denk ik het zelfde effect geven als de natte kranten, vandaar een reactie/
Je kan ze bij de schoenmaker wat op laten rekken, daar worden ze wat breder van, dus de lengte blijft hetzelfde.

Ik heb pas mijn schoenen op laten rekken en dat heeft goed geholpen, de prijs was 3 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding