hoe doen jullie nagellak op de hand waar je mee schrijft?

ik probeer het iedere keer maar dan ziet het eruit alsof een kind van 3 mijn nagels heeft gedaan .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Leg in ieder geval je hand neer, op tafel bv.
Maar je kan natuurlijk ook vragen of iemand anders het voor je doet.
Verder is het een kwestie van oefenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje voor je reactie!
ik zal zeker aan het oefenen gaan!
gr
Je moet het vooral veel doen. Eerst zag het er bij mij ook altijd zo uit, maar nu lukt het me ook gewoon. Je moet gewoon zorgen dat je je hand stil legt en per nagel veel nagellak er op doet, bij mij werkt het dan altijd wel.
succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet het kwastje midden op de nagel en 'schuif' het dan richting de nagelriem en weer terug, zo voorkom je al dat de nagellak op je nagelriemen komt, leg sowieso je hand plat op tafel ofzo. De restje die er dan nog langs je nagels zitten, haal je eenvoudig weg door een wattenstaafje te dopen in de nagellakremover en zo de huid rond je nagel schoon te maken. Vergeet niet een topcoat aan te brengen over de nagellak, zo blijft het kleurtje langer zitten! Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijven oefenen, dan gaat het vanzelf beter. Als je rechtshandig bent, kan je ook met je linkerhand leren schrijven, al je maar veel oefent en je concentreert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een steuntje onder je hand, en schuif de andere hand eronderdoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe meestal gewoon lakken ook al gaat het buiten de zijkanten en als je nagels droog zijn pak je een wattenstaafje en smeer je wat nagellak remover erop en dan ga je de zijkanten schoonmaken en zo zien ze er netjes uitxD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg je hand op een oude krant en giet voorzichtig een klein druppeltje op iedere nagel. Zo kun je de zwaartekracht alles laten uitspreiden.