Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe doen jullie nagellak op de hand waar je mee schrijft?

ik probeer het iedere keer maar dan ziet het eruit alsof een kind van 3 mijn nagels heeft gedaan .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Leg in ieder geval je hand neer, op tafel bv.
Maar je kan natuurlijk ook vragen of iemand anders het voor je doet.
Verder is het een kwestie van oefenen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje voor je reactie!
ik zal zeker aan het oefenen gaan!
gr
Je moet het vooral veel doen. Eerst zag het er bij mij ook altijd zo uit, maar nu lukt het me ook gewoon. Je moet gewoon zorgen dat je je hand stil legt en per nagel veel nagellak er op doet, bij mij werkt het dan altijd wel.
succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet het kwastje midden op de nagel en 'schuif' het dan richting de nagelriem en weer terug, zo voorkom je al dat de nagellak op je nagelriemen komt, leg sowieso je hand plat op tafel ofzo. De restje die er dan nog langs je nagels zitten, haal je eenvoudig weg door een wattenstaafje te dopen in de nagellakremover en zo de huid rond je nagel schoon te maken. Vergeet niet een topcoat aan te brengen over de nagellak, zo blijft het kleurtje langer zitten! Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijven oefenen, dan gaat het vanzelf beter. Als je rechtshandig bent, kan je ook met je linkerhand leren schrijven, al je maar veel oefent en je concentreert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een steuntje onder je hand, en schuif de andere hand eronderdoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe meestal gewoon lakken ook al gaat het buiten de zijkanten en als je nagels droog zijn pak je een wattenstaafje en smeer je wat nagellak remover erop en dan ga je de zijkanten schoonmaken en zo zien ze er netjes uitxD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg je hand op een oude krant en giet voorzichtig een klein druppeltje op iedere nagel. Zo kun je de zwaartekracht alles laten uitspreiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding