Welke maat mannenbroek van 36 komt overeen met een vrouwenmaat? Er kan even niet gepast geworden, zodoende deze vraag

Toegevoegd na 1 minuut:
Een mannen jeansbroek maat 36 dus, vrij groot, maar de vraag is wat voor maat is vergelijkbaar voor een normale vrouwenbroek

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
Lastig, want model valt heel anders. Veel vrouwen hebben naar verhouding bredere heupen dan mannen.
Ivana
9 jaar geleden
Herenmaat 46 is te vergelijken met damesmaat 36
Ivana
9 jaar geleden
Of bedoel je de amerikaanse maten? Dan is 36 ongeveer maat 44 voor vrouwen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana, het gaat om HEREN-maat 36. Net andersom dus.

Het beste antwoord

Jeansmaat 36 komt overeen met damesconfectiemaat 44.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gecheckt (ik heb zelf maat 36 en mijn vrouw heeft 44). En inderdaad: het past. Het ziet er niet uit, maar het past wel. :-D

Andere antwoorden (2)

Xxxl volgens mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Herenjeans maat 38 is ongeveer damesbroek maat 44. Dus maat 36 zal ongeveer maat 42 zijn. Per model is het heel verschillend of het past en vooral of het lekker zit. Herenbroeken zijn vaak ook iets langer, zowel de pijpen als de heuphoogte.