Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb bruine leren laarzen die door een metalen trap aan de neus beschadigd is geraakt is er iets aan te doen? nieuw stuk leer over heen of zo iets

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt beide voor jullie reaktie
maar de schoenmaker zei dat er niks aan te doen is
het leer is echt goed beschadigd of te wel kapot

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kleine schades, schrammen of krasjes kun je vaak met schoenpoets al aanzienlijk verminderen.

Verder moet ik mij aansluiten bij het vorige antwoord omdat het zonder foto moeilijk te beoordelen is. Ik wil er wel nog aan toevoegen dat als je schoen uit diverse lappen leer bestaat, je minder snel zult zien dat er een stukje op is geplakt en dat de schoenmaker het complete lapje makkelijk kan vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanuit hier kan ik het moeilijk beoordelen, misschien was een foto erbij gesloten wat handiger geweest. Maargoed, om even op je vraag terug te komen. Ik denk wel dat er iets aan te doen is (ik weet helaas niet hoe erg de beschadiging is) maar misschien kun je even langs een schoenmaker ofso gaan?

Succes in ieder geval!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding