Ik heb heel veel kruinen, is het mogelijk deze te laten verwijderen?

Ik heb heel veel kruinen, is het mogelijk deze te laten verwijderen? Bijvoorbeeld: Als ik helemaal kaal ga, zijn die kruinen dan weg (ik denk het niet, maar ja...)? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
22.7K

Het beste antwoord

Nee, want die kruinen worden niet gevormd door je haren, maar door de haarwortels die op een bepaalde manier uit het haarzakje groeien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar je kan je haar wel lekker vlot laten knippen door een kapper die rekening met die kruinen houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, de kruinen zullen terugkomen, als je je haar weer langer laat groeien. Operatief er iets aan laten doen is natuurlijk geen reële optie.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Nee. De kruinen zijn afhankelijk van de stand van de haarzakjes. Die verandert niet door het afscheren van haren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is mogelijk om openvallende kruinpartijen te voorzien van een "push up" behandeling, zodat vervelende kruintjes op het achterhoofd verleden tijd zijn. Een push-up behandeling geeft het haar een beetje volume daar waar het nodig is.
Dit is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing. De Frechet-extender geeft een blijvend effect: http://www.transhair.nl/nl/behandelingen/fr-chet-extender.html
Amadea
13 jaar geleden
scalperen is een zeer effectieve methode om kruinen te verwijderen. Er zitten helaas ook wat nadelen aan de behandeling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah! Ben je zelf kaal en jaloers op dit luxe probleem?
Nee,dat kan alleen maar,als je je laat scalperen. Dan groeit er überhaupt geen haar meer op je hoofd. Maar het is wel uiterst rigoreus en pijnlijk!
Je zult er, zo als ze zeggen, mee moeten leren leven.