Waar kun je satijnen kleding kopen voor mannen van 23 jaar ?

Toegevoegd na 13 minuten:
Kun je het ook bestellen in Nederland ergens ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel afgezocht voor je maar ik kan het niet vinden in NL.

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Second hand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, wel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Formele Milano Mens Suit
Ex - Rental Black wool/Poly&blend, four botton Knee length coat with double bottom lapel, the top of which is satin. More info... Ex - Verhuur zwarte wol / Poly & mix, vier Botton knielengte jas met een dubbele bodem revers, waarvan de top is satijn. Meer info ... Ex rental wil volgens mij zeggen,dat het huurkleding is, die nu wordt verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat zou kunnen maar iets anders is niet te vinden, ik denk dat het te koop is in Milaan, Parijs of Londen.