Waarom kan ik niet slaapen

De laatste. Tijd slaap ik slecht
. Ik kan pas slaapen op 2 uur ochtend

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Door 't haastige leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt nog te veel adrelanine,ga heel ontspannen naar bed

geen tv en huiswerk voor 30 min voordat je gaat slapen

drink warme melk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, afbouwen voor je gaat slapen, anders lig je nog zinderend in bed, en ga je je ook nog opvreten omdat je niet kunt slapen, dan duurt het alleen maar nog langer voor je kunt slapen.
Aanvullend op bovenstaande antwoorden; zorg voor regelmaat in je leven. Sta ELKE ochtend op dezelfde tijd op en ga ELKE avond op hetzelfde tijdstip naar bed toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen :"Computer en televisie uit, zo'n uurtje voor je eigenlijk wilt gaan slapen.
Flinke beker warme melk met honing. Dit is geen oma recept, maar is wetenschappelijk onderzocht en werkt echt. Het maakt een stofje vrij, waardoor je slaperig wordt.

Probeer het nou echt eens een paar avonden en ik ben er 100% van overtuigd dat je slaapt.

Sterkte !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt te veel gedachten en daarmee ben je maar druk bezig in je hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga schaaaaapjes tellen op het weilandhek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom, dat weet ik niet.
zorg altijd dat de kamer overdag goed wordt gelucht, geen radio, tv, of computer in de slaapkamer, een goed bed.
als je koude voeten hebt, koop een elektrische deken, 3 uur voor je naar bed gaat, de deken tussen onderlaken en dekbed leggen en op 3 zetten.
als je naar bed gaat, de deken eruit gooien.
als het helemaal niet lukt, pak dan een moeilijk boek, dan vallen de ogen vanzelf dicht.
men zegt altijd dat je je hoofd leeg moet maken, mij lukt dat nooit op commando.
en als je weer een nacht wakker ligt, zeg dan tegen jezelf:"ik lig hier lekker,en rust toch uit".
vooral je niet kwaad maken.