Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vlekken op rug...

Ik heb een flink aantal vlekken/moedervlekken/soort sproeten op mijn bovenrug. Is het mogelijk deze via een cosmetische behandeling / plastische chirurgie te laten verwijderen? Ik dank U vriendelijk voor Uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
799

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ken iemand die dat ook had en die zijn allemaal verwijderd en nu is er een gladde aaibare huid.
Het ging heel gemakkelijk, net zoiets als het verwijderen van wratten.

Je moet er natuurlijk mee naar de dokter en die kan dan bepalen wat of hoe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, naar de dokter dus. Hopelijk zal het helpen, bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (4)

Er is maar één iemand die hier antwoord op kan geven: een arts die de bewuste vlekken ook werkelijk te zien krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat. Ik zou in elk geval de huisarts/ dermatoloog ernaar laten kijken of ze er 'rustig' uitzien.
Je weet maar nooit. Dan kan je gelijk info vragen wat het kosten zal en waar je het het best kunt laten doen. Ik denk nl. niet dat de zorgverzekering het vergoedt. Het is nl. meer een cosmetische behandeling en niet bedreigend voor de gezondheid.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt wel 'natuurlijk', maar het kan niet altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovendien hangt de vergoeding af van welke verzekering je hebt.
Het KAN wel. Waarom je het zou willen is me onduidelijk. Als er geen medische reden voor is, zal je het in ieder geval zelf finacncieel moeten dragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moedervlekken laten weghalen is een goed idee om te voorkomen, dat ze gaan uitgroeien. Dit kan door de huisarts worden gedaan d.m.v. wegbranden of bevriezen (met stikstof).
Je verzekering vergoedt in dit geval de kosten, omdat het om gezondheidsredenen wordt gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding