Hoelang kunnen gekochte luiers van een bepaald merk worden bewaard ?

of stat daar geen vervaldatum op ?

Toegevoegd na 10 minuten:
er staat zo'n logo bij van een doosje met deksel en daar staat "12 M" op vermeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Het beste antwoord

Ze absorberen nogal. Dus als je ze droog opslaat wel een paar jaar.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ongebruikte,onbeperkt dacht ik. Gebruikte daarentegen zo snel mogelijk de deur uit doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Droog en ongeopend onbeperkt.
De 12 M betekent 12 maanden houdbaar na opening.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar als je ze droog weglegt kan het denk ik toch wel langer.