Waar kan ik van die diamantjes kopen die je op je t-shirt kan doen?

Toegevoegd na 1 dag:
IK BEDOEL VAN DIE OPPLAKKERTJES EN GEEN ECHTE VOOR VAN DIE DOMBOOS DIE DENKEN DAT IK ECHT WIL!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (9)

Hier: http://www.glitterglamour.nl/ als je die dingen bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diamanten koop je bij de juwelier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij Pipoos als die bij jou in de buurt zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
strass steentjes... bij "de kwast"
bij iedere hobby winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
online shops:

http://www.strass.com/index.php?ref=adwords_strass&gclid=CIe_sa_2n6ICFYcrDgod8WMeyA (mocht je veel geld hebben, deze zijn van swarovski)

http://www.hotfixsteentjes.nl/?gclid=CN3F5PL2n6ICFdcqDgodDiMNxQ (wat goedkoper)

en bij de action, zeeman, xenos, wibra enz. kun je ze ook vaak kopen en zijn ze echt heel erg goedkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de kruidvat kan je ze ook kopen en bij de stomerij en de naaiwinkel enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de markt, veel speelgoedwinkels. De Action heeft ze ook wel. Ik zag ze ook bij de Hema.
13 jaar geleden
bij de action je kan ze erzo opstrijken meerdere afbeeldingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plakstickertjes zijn wel te koop bij onder andere bruna zeeman action hema intertoys bart smit kruitvat Bij heel veel winkels eigenlijk wel En van die andere dingen....die je op je kleren kan naaien ,die zijn te koop op de markt bij hobby kraampjes of xenos of de hobbieshop.