Waar kan ik degelijke Duitse Merkbroeken vinden?

Ik zoek degelijke Duitse Merkbroeken. Enig idee, waar ik deze nog kan vinden in Nederland en
bij welke winkelketens (graag naam). Haast niet meer te verkrijgen.
Dan heb ik het o.a. over de merken Zerres en Brax.

4 jaar geleden
in: Mode
3K
Oja
4 jaar geleden
Probeer het eens bij Adam Brandstore.

Antwoorden (3)

In elk geval bij Van Uffelen. En ook bij andere plaatselijke betere modezaken, die niet landelijk voorkomen.
Toegevoegd op 07 december 2019 00:07: bron
Amadea
4 jaar geleden
Online zijn beide merken te koop:
Zerres broeken zijn momenteel hier in de uitverkoop: https://www.smitmode.nl/zerres/sale/
Brax is te koop bij www.brax.com/nl. En bij diverse andere online shops.
4 jaar geleden
De bekendste winkelketen die deze merken heeft is Gerry Weber. Ook veel Bijenkorf-zaken verkopen deze merken (ook omdat Gerry Weber daar is ondergebracht).
Eventuele kleiner winkels kan je vinden in je buurt als je Googlet op BRAX en Zerres.