Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik goede degelijke broeken die niet snel slijten?

Beste allemaal, het afgelopen half jaar heb ik al ongeveer 4 nieuwe broeken versleten die allemaal beschadigen bij het kruis. de stof lijkt eerst dun te worden en daarna valt er langzaam maar zeker een gat in. Nu ben ik dit beu, want ik kan iedere keer nieuwe broeken kopen. Heeft een van jullie een degelijk merk dat niet snel slijt?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Mode
5.8K
Amadea
4 jaar geleden
Koop je dan wel het voor jouw figuur juiste model? Je moet er dus hebben die bij het kruis ruimer vallen.
Inekez1
4 jaar geleden
Ik weet niet wat voor model je wilt, maar speciale wandelbroeken of paardrijbroeken hebben vaak een versteviging bij het kruis.
Het kan ook helpen om een wijder model of een maat groter te nemen, zodat de stof niet strak om je bovenbenen zit. Strakke stof slijt bij elke stap of beweging waarbij de stof op stof schuurt. Als de stof kan bewegen rond je benen slijt dit minder. Wil je toch bijvoorbeeld een strakke spijkerbroek, neem dan geen stretch stof, maar een mengsel van katoen / polyester, dat is het stevigste en slijt het minst snel. Het zit wel wat minder comfortabel.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als het van het fietszadel komt !
Dan kun je een ander zadel proberen .
Als jij veel fiets dan kan jou broek extra snel slijten door het fietszadel .
Of jou huidige zadel iets meer voorover zetten !
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik ben opzoek naar broeken om zowel naar school als naar kantoor te kunnen dragen. Om nou met bijvoorbeeld een paardrijbroek op kantoor te gaan zitten is ook niets. Bedankt voor het meedenken iedereen! Mochten er nog suggesties zijn voor Merken hoor ik het graag!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Esprit broeken gaan ook erg lang mee. Met werk doe ik ruim een jaar er mee. Doe lichamelijk werk en loop veel. Kosten zo rond de €50 / €60

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou een werkbroek kunnen kopen. In grote steden zijn daar speciale winkels voor, maar ze zijn ook online te bestellen. Bijvoorbeeld bij https://www.werkbroeken.nl/ waar onder meer de spijkerbroeken speciaal geselecteerd zijn op hun degelijkheid, dus die slijten niet zo snel.
(Lees meer...)
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! Het zijn inderdaad wel degelijke broeken maar niet echt iets om mee uit te gaan o.i.d. Wel fijn dat u mee denkt!
Ik zelf heb hier ook last van gehad, maar ik draag nu broeken van het Merk Hollister en ik heb er geen last meer van
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! Ik zal eens voor broeken van Hollister gaan kijken. Nu moet ik wel zeggen dat de broeken die ik nu draag gewoon van merken als levi's en tommy hilfiger zijn..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding