Door welke soort kleding te dragen lijken mijn borsten optisch kleiner?

Ik heb vrij grote borsten en vind het best lastig om goede kleding te vinden, ik zou het fijn vinden als ze wat kleiner lijken.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
4.9K

Antwoorden (7)

Er bestaan speciale minimiser (of minimizer?) - BH's, daarmee lijken je borsten kleiner.
5 jaar geleden
Een goed passende bh helpt al. Dus niet denken, ik neem een maat kleiner want dat kan ook nog wel. En dan lijken ze vast wel kleiner. Nee het omgekeerde is dan het geval, Doordat je kleding dan niet glad valt lijken je borsten nog groter
5 jaar geleden
Om je borsten zelf iets platter tegen je lijf te krijgen: draag een goede, goed passende sport-bh.
Om ze minder op te laten vallen moet je zorgen dat ze meer in verhouding komen met de rest van je lichaam. Dus geen strakke broeken of shirtjes, maar kleding die wat losser valt. Vermijd stretch-stoffen voor je bovenkleding. Combineer met een vest of open blouse. Door die loshangende stof rond je lijf komen borsten en rest van je lijf meer in balans.
Het meeste effect op de optische grootte van je borsten bereik je door alles, van top tot teen, af te stemmen. Dus geen broeken met smalle pijpen, maar ook geen kortgeknipt kapsel of je haar strak in een staart gebonden. Hoe smaller je hoofd (en haar), hoe groter in verhouding je borsten zijn.
5 jaar geleden
Je kan dan het beste een zwarte of donkere kleur shirt dragen, want donkere kleuren maken iets optisch kleiner lijken dan witte of lichtere kleuren. Ook kan je inderdaad wat lossere en oversized kleding dragen, maar dit moet dan niet te baggy zijn, dan vallen ze juist op. Een sport-bh zou ik zelf niet aanraden eerlijk gezegd, aangezien je ondersteuning in je borsten dan verminderd waardoor ze hangeriger worden.

kijk ook eens op deze sites voor meer styling tips en uitleg:
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Draag een shirt of blouse met een kraag met v-hals. Draag geen hoge kragen omdat ze een grote kist hebben. Kies geen casual shirts omdat ze ook een grote kist hebben. Je bh ziet er groter uit. Zelfs je erg smalle bh leidt tot een slechte doorbloeding in je lichaam. Het is daarom raadzaam om een ​​lichte bh te kiezen die de schouder en rug niet bedekt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
Wat bedoel je met :
"Een grote kist"
" Zelfs je erg smalle bh leidt tot een slechte doorbloeding in je lichaam. "
LOssere kleding, daarnaast bestaan er speciale bh's die je borsten optisch kleiner lijken, een goed passende bh helpt ook
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hi!

Er zijn een aantal manieren om je borsten kleiner te laten lijken:

#1 Draag de juiste BH. Prop je borsten niet in een te kleine BH, dat maakt juist dat ze groter lijken. Overweeg eens een speciale minimizer BH: deze heeft het tegenovergestelde effect van een push-up BH en laat je borsten juist kleiner lijken.

#2 Ga voor basic. Franjes, knoopjes, prints en andere frutsels op of rondom je boezem laat je borsten groter lijken.

#3 Kies de juiste halslijn. Asymmetrische halzen, vierkante halzen, een rechte hals of een V-vorm laten je borsten kleiner lijken. Een ronde of hoge hals doet het tegenovergestelde.

#4 Kies voor donkere tops en lichte bottoms. Dat leidt de aandacht af van je borsten en laat ze tegelijk kleiner lijken.

Meer tips > https://www.fashionchick.nl/cl/10051/out/