Hoe krijg je wittere tanden zonder te bleken?

Ik heb gehoord over poetsen met zout, maar daar gaat m'n glazuur van kapot. Ook heb ik gehoord over aarbeien eten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door aardbeien eten word je tandvlees roser... dus lijken je tanden witter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te photoshoppen

Het beste antwoord

Als je wittere tanden wil hebben pak je bakpoeder en een beetje water dan komt er zo een soort van schuim die moet je dan opbrengen op je tanden zo worden ze witter het helpt echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opbrengen? Gewoon met dat schuim je tanden poetsen, bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je die bakpoeder van Dr. Oetker??? http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000131200/000/000131218_002_52896_200.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je het poetsen of gewoon op je tanden smeren en laten intrekken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm. Poetsen, denk ik...
Ik ga het morgen proberen!

Andere antwoorden (3)

Koffie en zwarte thee mijden. En appels met schil eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt langdurig en zichtbaar resultaat krijg je alleen maar met bleken.Ik heb onlangs mijn tanden laten bleken en heb een mooi resultaat gekregen.Niet spierwit maar dat vind ik ook niet mooi passen bij mijn leeftijd.mijn tanden zijn wel veel witter en schoner geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn daar mogelijke neven effecten over bekend?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de website niet en ik heb ook nergens last van.Alleen direct na de behandeling heb je wat pijnscheutjes maar dat is snel over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je dan?
Met crest whitestrips, maar je kunt ze in Nederland niet krijgen. Zijn op veel plaatsen op internet verkrijgbaar (ebay of webshops). Werken heel goed.