Je hebt de badmutsmethode en de folie methode. Het badmutsje is goedkoper en snel. De foliemethode duurt langer en is ook duurder.

Op deze site staat het op een rijtje.

http://kapsels.kristyshairstyling.nl/kapsels_tips_folie_coupe_soleil.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Highlights kunnen gezet worden met folie.
Dan wordt een dunne reep haar verdeeld met de punt van een kam voor kleine plukjes.
Zonder folie worden doorgaans dikkere plukken haar lichter gemaakt.
Kamstrengen bestaan ook nog. Dan wordt de haarverf aangebracht op een kam waarmee daarna het haar doorgekamd wordt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel dus dat foliekleuring een vorm van highlights zetten is.