Waar koop je de materialen voor een bloemenoorbel?

Je ziet iedereen met een bloemen oorbel lopen. Een bloem aan een grote ring oorbel. Ik zou deze graag zelf willen maken, wie weet waar je die materialen kan kopen zoals de bloemen en de hangertjes die eraan hangen? Zoals de foto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De meeste bloemen worden gewoon van een bloemenkrans gemaakt bijvoorbeeld bij de XENOS of Blokker, zo'n hawai krans.
Die hangertjes kun je kopen op kralenpracht.nl , daar zijn ze echt heel erg goedkoop, sommigen maar 20 cent!
Succes met maken :).
PS, de oorbellen zelf kun je gewoon in bijna iedere sieradenwinkel kopen bijvoorbeeld SIX

Toegevoegd na 6 minuten:
Ohja, als je de bloemen van een hawai krans niet stevig vind kun je ook een nep bloem kopen en daar het middenstuk voorzichtig uit halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Koop zo'n plastic bloemenslinger voor op je fiets en knip daar de bloemen af.
Die ringen kun je vermoedelijk kopen bij een winkel waar ze ook kralen e.d verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze vrouw heeft gewoon grote creoolen in. Daar heeft ze en bloem op geschoven. Je kan het ook met echte bloemen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op een kralen site, de bloemen van een hawaiikrans hebben geen metalen tussenstukje...dan kunnen ze uitscheuren en de zilveren ringen en bedels kun je daar ook bestellen, op Hyves bij flowerthings heeft trouwens goedkope bloemoorbellen, voor 5 euro geloof ik..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de action kun je bloemen halen en xenos hobby tang kraaltjes etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop bij de bartsmit een elfjesmaak knutsel pakket daar zitten een hele boel losse bloemen bij. Of bij bv. De action nepbloemen. Koop een paar oorringen naar keuze en een paar knopjes als je die niet hebt. Je kunt eventueel ook nog wat kralen en kettelstaafjes kopen en die erbij hangen. Niet heel moeilijk dus. Maar je kunt ze ook gewoon kant en klaar kopen in een winkel of op de markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij veel winkels kan je bloemen kopen, alleen die hangertjes die eraan horen zie ik nergens. Je kan er natuurlijk ook andere leuke kraaltjes enzovoort eraan hangen! Dan heb je een unieke.
Of kijk op marktplaats.nl genoeg mensen die dat goedkoop te koop hebben! :)