Waar kan ik een strakke zwarte broek kopen?

Ik wil een strakke skinny zwarte broek kopen, maar ik wil hem echt strak , dus de pijpen ook heel strak, dat die echt om de benen sluiten en niet zo flapperig. En ik wil dan ook gelijk weten waar ik dan een leren broek die ook heel strak is en ook bij de pijpen kan vinden

Maar ik wil de juiste winkel en juiste broek dus niet zomaar een winkel opnoemen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Amadea
5 jaar geleden
Laat ik zelf nou juist het idee hebben dat er overal alléén maar skinny broeken te koop zijn? Ik zoek me rot naar lekker luchtige ruime broeken die geen pyjamamodel hebben.
Kijk eens bij Primark en H&M!

Antwoorden (2)

Op Zalando! Bijvoorbeeld de skinnybroeken van Dorothy Perkins
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
H&M!!!!!!!!