Wat is leuk om met je haar te doen als je lang, blond haar hebt?

-

Toegevoegd na 8 minuten:
Voor op school!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

staartjes is cute als je het aankan.
Vlechten zijn leuk als je gaat paardrijden
Los is leuk als je die italiaanse knul wilt oppikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knippen, staart, opsteken, krullen zetten, vlechten, touperen, verven. Met lang haar kun je bijna alles!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je vingers ermee spelen en de uiteinden in je mond stoppen. Verder zou ik heel hard met mijn hoofd heen en weer schudden zodat alles in de war zou gaan.

Maar ja, op den duur verveelt dat misschien.