Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar je goeie panty's kan halen?

Ik heb wel eens die van Hema maar bij de zwarte van 20 den lijken mijn bleke benen echt dood en heel bleek bijna grijs niet mooi bruin moet ik dan miss 40 den nemen? Of weten jullie andere merken? En voor huidskleur heeft iemand daar ook nog tips voor? ;)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ga meestal naar de zeeman, daar kun je misschien even kijken. Helaas zijn die vaak niet zo dik, zodat ze snel kapot kunnen gaan maar dat hangt er maar weer net vanaf hoe jij met panty's omgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goeie panty's haal je in een speciale kousenwinkel. Echt niet bij Zeeman. In een kousenwinkel verkopen ze merken zoals Kunert, Oroblue, Falke, Wolford, Cette. Kijk in de gouden gids om zo'n zaak bij jou in de buurt te vinden. Je kunt ze trouwens ook bij de Bijenkorf vinden.

Een mooie zwarte panty is bijvoorbeeld de Wolford Satin Touch 20 denier. Dat is een transparante panty met een elegante glans.
(Lees meer...)
Amadea
6 jaar geleden
Hi! Ik heb ze laatst bij de hunkemoller en ook hema geshopt. Ook wehkamp verkoopt er veel, waarbij je ze makkelijk retour kan sturen als het niet bevalt. Ik heb zelf een donkere huid dus draag het liefst donkere panty's. Ik raad je aan om bij bleke benen ook niet de donker te dragen maar een donkere tint van de huidskleur. Misschien heb je ook nog iets aan Kledingkopen.nl. Ik check daar soms eerst het verschil in prijs en bestel dan bij de juiste shop. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding