Wat te doen tegen dit lidteken?

Een tijd geleden zij er 3 sigaretten op me arm uitgedrukt op dezelfde plek. Wat kan ik doen tegen dit lidteken, ik wil dat het sneller weg gaat of minder opvalt. En hoe lang duurt het totdat dit plekje weg is? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom heb je dat gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt verdacht veel op automutilatie want het is wel heel toevallig allemaal.Dat litteken is denk ik niet je grootste zorg.

Antwoorden (7)

Bij de drogist kun je creme kopen, die de genezing van littekens bevordert. Ben even de naam hiervan kwijt, maar een andere GV-er weet het misschien wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal weg zal het niet gaan, je zou er wel een vitamine E creme op kunnen smeren, dan geneest het litteken mooier.
En als je het helemaal weg wilt hebben zou je de dader aansprakelijk moeten stellen en zo de plastisch chirurg de littekens laten verwijderen. Ik neem aan dat je van deze mishandeling aangifte hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan proberen om er Bio-Oil aan te doen.
Dat is een gespecialiseerd huidverzorgingsproduct dat bijdraagt tot het verzachten van littekens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik biothermal. Je kunt het gebruiken als: littekencreme, dag en nachtcreme.

Toegevoegd na 38 seconden:
En deze maakt de huid niet vettig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scar Repairex is een makkelijk te gebruiken crême die speciaal is ontworpen om de zichtbaarheid van littekens te verminderen; snel en effectief.

Dit product is goedgekeurd in grondige klinische tests en heeft een volledige licensie voor gebruik en productie in de EU.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al is het alleen maar omdat het licentie is en geen licensie ;-). Maar dat ligt aan je bron en niet aan jou. +je.
Je moet littekencreme van kruidvat kopen, werkt super in tegenstelling tot bijv. Biodermal die tevens 5x zo duur is. Littekenweefsel moet je goed insmeren en vervolgens masseren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem ongeveer 3 jaar,als je nu kind bent gaat er ergens als je volwasse bent af,maar hoe is die sigaret in je arm gedurkt?