Bestaat er een echt goed middel dat haargroei stimmuleerd?

Ik zie op de TV wel eens van die dure middeltjes,maar helpt dat ook echt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Het helpt allemaal niet.

Wat wel kan helpen is een geneesmiddel dat haaruitval tegengaat. Pakt het probleem dus van de andere kant aan. Informeer er eens over bij uw huisarts.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
volgens mij niet!
t is een verkooppraatje
je haar groeit van binnen uit, bij de een wat vlugger dan bij de ander.
ik denk als het echt hielp,heel de wereld lang haar had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof het zelf niet.

Ook omdat ik vind dat de oplossing van binnen jezelf uit komt.
Te beginnen met acceptatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helpt allemaal niet het enige wat help is Finasteride. Als je daar een doosje van koopt van 5 mg dan ga je die met zo'n pillensnijder mooi in vier stukjes verdelen.
1 mg per dag is voldoende om je haargroei weer te bevorderen vooral op je kruin.
Je kunt het ook gelijk in 1 mg kopen maar dan betaal je teveel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond eten-veel water drinken-hoofdhuid dagelijks masseren voor stimulatie van de haarwortels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het helpt niet.
Mocht het helpen zou je het bij je huisarts kunnen krijgen.