Van welk merk is dit vest?

Gezien in Meisje van plezier. Bij de aftiteling staat niet waar de kleding vandaan komt. Ik heb het hele internet afgestruind want ik vind het zo'n mooi vest!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
3.2K
Ritsuka
6 jaar geleden
Redelijk standaard vest, probeer H&M eens.
dudemeister
6 jaar geleden
film; the big lebowski (classic)
the dude droeg ook een soortgelijk vest
google eens op de combi ; the dude vest
wie weet zit er wat tussen voor je

Antwoorden (1)

Ik kan je helaas niet vertellen van welk merk dit vest is maar wel een tip geven als je zo'n vergelijkbaar soort vest wil. Er zijn bij de H&M, Primark, Only en tig ander kledingwinkels waarbij ze zo'n vest verkopen. Laat anders je foto in meerdere kledingwinkels zien en vraag of ze zoiets hebben, dan kan je zelf nog een selectie maken welke je het meest overeen vind lijken, succes met de zoektocht!