waar past de kleding-kleur zwart en wit bij alles ?

Kom maar op met die intelligente antwoorden !

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel niet ; Op welke plek Maar,,, waarom matcht de kleur zwart of wit bij elke kleur ...

Bijv. paars en groen zou niet echt leuk staan , maar groen en wit wel , of groen en zwart en zo past elke kleur met zwart en wit ...

Mijn vraag dus ; waarom matcht elke kleur goed met zwart en wit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (6)

Waar?
In de stad.
Op school.
Op het werk.
In bed.
Thuis.
Op een feestje.
Op vakantie.

Eigenlijk overal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn ogen geef je vraag en antwoord al weer in je vraag.
Het lijkt erop alsof je begonnen bent met de vraag: "Waar passen de kleding-kleuren zwart en wit bij" en dat je eindigde met de vraag: "Passen de kleding-kleuren zwart en wit bij alles?"

De tweede vraag beantwoordt de eerste: Zwart en wit passen eigenlijk bij alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal van een feestje tot aan een begrafenis.

Toegevoegd na 11 minuten:
Er zijn 8 basiskleuren of primaire kleuren: rood, geel, groen, cyaan, blauw, magenta, zwart en wit.
Wit en zwart zijn de kleurloze basiskleuren, de 6 overige zijn de mengbare, bonte basiskleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat zwart en wit neutraal zijn

toch vind ik het super saai als ik iemand zwart en wit zie dragen
of die werkt als serveerster of bij een begravenisonderneming
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat zwart en wit geen kleuren zijn.. Daarom past alle kleuren bij zwart en wit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwart neemt alle kleuren in zonlicht op en kaatst er geen terug, het is dus eigenlijk de afwezigheid van kleur. Wit kaatst ál het zonlicht en dus alle kleuren in dat zonlicht terug, en is dus eigenlijk een soort mengsel van alle kleuren.

Als je het zo bekijkt, zou het eigenlijk raar zijn als zwart en wit bij bepaalde kleuren zouden vloeken.