Volgens kleuradvies ben ik herfsttype. Ik heb echter staalblauwe ogen en ik lees steeds dat een herfsttype dat niet heeft. Klopt het advies wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je hebt een duur kleurenadvies laten doen
en je gelooft het niet???? Wat jammer voor je.

Antwoorden (2)

Mijn zus en ik zijn allebei herfsttype, en we lijken echt niet op elkaar. Ik kan wel zwart dragen, mijn zus niet, het kleurt haar echt niet.
maar de 4 types zijn weeer verder onderverdeeld, dus eensoort vroege en late en midden herfst.
12 jaar geleden
Ik ben een lentetype, terwijl ik heel donker haar heb, wel blauwe ogen.
De kleuren worden meer bepaald door je teint. Vandaar ook dat gekleurde lappengedoe. Waarschijnlijk hebben jouw haarkleur en de kleur van je huid de doorslag gegeven.
Ik heb dit 20 jaar geleden laten doen, en ik moet zeggen dat ik het kleurenpaspoort nog steeds gebruik. Het maakt ook het shoppen wat makkelijker.