Mijn lacoste logo op mijn schoen is OMGEDRAAID! wat moet ik doen?

Vandaag heb ik mijn nieuw paar lacoste schoenen binnen gekregen, erg blij totdat op een van de schoen het Logo (de korokodil) omgedraaid was! Hoe krijg ik deze weer recht? en wat of waar moet ik heen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Terug sturen. Je hebt neppers gekocht. Echte worden zo streng gecontroleerd dat foutjes niet voorkomen.
ItisILeClerc
6 jaar geleden
Uniek exemplaar, straks grote verzamelwaarde, goed bewaren.
Ritsuka
6 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je nep gekocht
Utrecht
6 jaar geleden
Je hebt zeker nep gekocht.
dudemeister
6 jaar geleden
Voor een dubbeltje op de 1e rang zeker.
Had ik laatst ook in Afrika, spring in die rivier, maak die croco onschadelijk, wat denk je, had ie geen schoenen aan!

Antwoorden (1)

Terugsturen en je geld terugvragen bij deze onbetrouwbare verkoper van nepschoenen. Al lijkt me de kans op succes klein.
Je mag bij zo'n verkoper al blij zijn dat je überhaupt iets ontvangen hebt...

Toegevoegd na 5 uur:
Als je ze op Zalando hebt gekocht, heb je recht op geld terug. Het is wel bijna verdacht en ongeloofwaardig dat een dergelijke fout door de strenge kwaliteitscontrole van Lacoste geglipt is.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb ze gekocht op zalando.nl
tinus1969
6 jaar geleden
zalando mailen dan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zalando kan hier niks aan doen, die mensen in vietnam zitten elke dag 400 van die dingen te drukken, dus zal vast wel eentje is mis gaan. Ik zal even naar de schoenmaker gaan en als hij niks weet stuur ik ze terug.
SimonV
6 jaar geleden
Natuurlijk kan er eentje mis gaan. Maar daarna zal deze schoen er door de strenge controle van Lacoste uitgehaald worden.
De schoenmaker kost je geld, de schoenen ruilen bij Zalando niet. https://www.zalando.nl/faq?path=/Retourneren/69461891/Hoe-stuur-ik-een-artikel-retour.htm
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zalando kan niets aan de fout doen, maar zij behoren wel een juist paar schoenen aan je te leveren. Dat is niet gebeurd, dus je kunt de schoenen wel degelijk terugsturen.