Waar kun je exclusieve kleding kopen?

Mijn vriend wil bijzondere kleding kopen. In de stijl van house/ techno/ hip/ bijzondere motieven.
Geen teksten op de kleding.
We zijn al op zoek geweest, maar in de gangbare winkels is niets te vinden.
Het hoeft ook niet goedkoop te zijn, wel speciaal.
Voor mannen dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Legend Jeans in Amsterdam Stad (nieuwedijk)
Probeer daar eens alles is voor mannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ken je de Large?
Postorder met vooral dingen in de metal-, punk- en gothic-hoek, maar ik herinner me van vroeger dat ze ook wel wat hiphopdingen hadden.
Het is een grote en heel populair postorderbedrijf, dus niet heel exclusief, maar ze hebben er wel aparte dingen soms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

ik weet niet waar je in de buurt woont, maar als je in noord-holland woont moet je eens langs hoorn gaan. daar is een heel leuk winkeltje met allemaalmexclusieve kleding. je kunt er ook feestkleding vinden, maar ook gewoon dingetjes die jij ziekt. dus als je er een keer bent, is het zeker de moeite om langs te gaan.
Bronnen: