Welke (jongens)-kindermaat komt overeen met herenmaat S?

Mijn zoon draagt een maat 170, maar is wel superslank... 53 kilo.
Nu heeft hij een shirts, maar ook een trainingspak gezien wat hij wel cool vindt. De shirts zou ik wel een S durven bestellen, maar hoe zit dat met een trainingspak?

Is hier een tabel voor te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Het beste antwoord

Hoe lang is je zoon?

Meet een trainingspak wat nu goed zit (of meet broek en trui) en dan vooral de binnenbeenlengte en de ruimte van oksel naar oksel en vraag de maten van het trainingspak op want ik begrijp dat dat pak online staat?

Dan dus vergelijken. Of ga gewoon een sportwinkel in en pas het één en ander en bestel dan op die site. Het is gewoon erg lastig omdat jongeren vaak nog zo dun zijn dat het geen gezicht is.

Toegevoegd na 16 minuten:
Nou nog even gezocht voor je: http://www.yoursportshop.nl/maten/maattabel-hummel.html?$&sl=nl%27 als ik dit zo zie zou je van dit merk dus de S kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een lange knaap voor 12 jaar, namelijk 1.71 cm...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, nameten dus, dat is mijn advies. Maat S kan nog best verschillen. Heb je een trainingspak wat nu nog goed is of net te klein? Dan dus nameten en vragen wat de maten van het pak zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch maar even de stad in met meneer, maar heel erg bedankt!