Hoelang duurt het voordat je van Zara een retourbevestiging krijgt?

Ik had een pakket bij Zara besteld, deze wilde ik retourneren. Op internet heb ik dit aangegeven en mijn pakket door een koerier op laten halen. Het is inmiddels al 9 dagen geleden en ik heb nog steeds geen retourbevestiging van Zara ontvangen.. Weet iemand hoelang dit kan duren als je je pakket laat ophalen door een koerier? Ik vind het namelijk wel erg lang duren..

Ik heb de klantenservice van Zara al gemaild en zij vertelde mij dat mijn retourzending nog niet verwerkt is.. Als ik de voortgang van mijn retourzending bekijk staat er al dat mijn retourpakket "delivered" is een dag nadat ik het pakket meegegeven had aan de koerier. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee???

Heel erg bedankt alvast!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
10.4K
tinus1969
7 jaar geleden
Het pakket is wel al opgehaald? Zoja, heb je daar bewijs van?

Antwoorden (1)

Ha, volgens mij is het niet eens zo dat je immer een bevestiging krijgt. Dit is ook niet verplicht volgens de EU richtlijnen.

Om een kort antwoord te geven: je krijgt soms een bevestiging, niet altijd. Het beste kan je op je rekening kijken (de rekening waarmee is betaald).

E

Toegevoegd na 1 minuut:
Ahum. De tekst werd ineens verzonden. Wat ik nog wilde zeggen is dat vele webwinkels wel "netjes" even telefonisch contact opnemen of een berichtje sturen. Maar ze hoeven dit niet te doen.

In jouw geval denk ik dat je gewoon nog even moet wachten. In theorie kan het 3-10 werkdagen duren voor zo'n ruil is verwerkt. Misschien hebben ze het gewoon druk