Zijn mijn clark desert boots nep?

Ik heb gisteren clark desert boots besteld op www.wearelabels.com. Ze zijn nog niet binnen maar op de foto komt het logo in de binnenkant niet overeen met het logo op de clark site. Er staat clarks street in.. zijn deze clarks nu echt of nep?

7 jaar geleden
in: Mode
2.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En... zijn niet IN voorraad... Ik denk dat het niet uitmaakt of het èchte Clarks zijn want hoogstwaarschijnlijk zal je ze nooit ontvangen!
syl282
7 jaar geleden
Ik heb maat 37 besteld de beige achtige, volgens postNL zijn ze nu onderweg :)! @freekfluweel

Het beste antwoord

Het gaat hier om een normale winkel, die ook fysieke winkels heeft. Niets wijst erop dat dit een onbetrouwbaar bedrijf zou zijn. Het logo is ook een bestaand logo van Clarks.
bamibal