Waar kan in een heren kralen armbanden set vinden?

Ik ben op zoek naar kraal armbanden voor heren. Ik vraag me bijvoorbeeld af of er ook setjes verkrijgbaar zijn, ik kon het nergens vinden. Wellicht weet u dan ook of de betreffende sites betrouwbaar zijn.

Het liefst geen natuursteen, daar ben ik niet zo weg van.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (1)

Bij bol.com krijg ik al 1019 resultaten, dus je hoeft er niet ver voor te zoeken. Zie https://www.bol.com/nl/l/kralenarmband-heren/N/16744+4282747828+4280405483/
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bol.com is duur wat dat betreft. nee, niet omdat ik met 15 euro al opgeef, maar omdat de waarde een stuk lager ligt. Spit je even verder heb je dezelfde voor 7,95. Ik zocht meer naar een specifieke site. Toch bedankt. ;)